استارت‌آپ و کارآفرینی

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره یک

مردم به دنبال مطالعه در وب هستند

افراد تنها زمانی محتوای یک وبسایت را کلمه-به-کلمه می‌خوانند که واقعا مجذوب محتوا شده باشند.

آنها معمولا صفحات را برای یافتن کلیدواژه‌های برجسته، سرفصل‌های با معنی، لیست‌های با قابلیت مطالعه سریع و پاراگراف‌های کوتاه برانداز می‌کنند. از آنجایی که آنها برای یافتن اطلاعاتی که به دنبالش هستند عجله دارند، از موارد نامربوط گذر خواهند کرد.

پس از افراد انتظار نداشته باشید که محتوایی که قابل مطالعه سریع (برای دریافت اطلاعات) نیست و یا به آنها ربطی ندارند را مطالعه کنند. بنابراین باید از بکارگیری مواردی چون بلوک‌های طولانی متن، دستورالعمل‌های بی‌مورد، نوشته‌های تبلیغاتی و صحبت در مورد مسائل بی‌اهمیت بر روی وب خودداری کنید.
UX01

[button-red url=”https://startups.ir/uxmyths02″ target=”_self” position=”right”]شماره بعدی[/button-red]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.