استارت‌آپ و کارآفرینی

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره دهم

اگر طرحتان خوب باشد، جزئیات زیاد مهم نیستند

چالرز ایمز : جزئیات بی‌ارزش نیستند، آنها در کنار هم طرح را به وجود می‌آورند.

جزئیات ریز، مثل پیام خطای به‌جا و قابل فهم، جملات کوتاه بدرد بخور یا ترتیب قرارگیری محصولات در صفحه گروه‌بندی محصولات تاثیر بسیاری برروی تجربه کاربری و دستیابی به هدف اصلی ما دارند.

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. چیزی که شرکت اپل همیشه با آن توجه می کند : وسواس شدید بر روی جزئیات تا کوچکترین بیت.

[button-red url=”https://startups.ir/uxmyths09″ target=”_self” position=”left”]شماره قبلی[/button-red] [button-red url=”https://startups.ir/uxmyths11″ target=”_self” position=”right”]شماره بعدی[/button-red]

1 نظر
  1. […] شماره قبلی شماره بعدی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.