لازم است که در فواصل زمانی معین به بازطراحی وبسایت خود بپردازید
برای بسیاری، بازطراحی به معنی نو نوار کردن ظاهر یک وبسایت به امید افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر است. در واقع چنین پروژههایی اغلب غیر سازنده هستند، زیرا بازخوردهای کاربران از تعداد زیادی پروژهی بازطراحی ثابت کرده است که کاربران از تغییر بیزارند، حتی اگر طراحی جدید بصورت واضح از طراحی اولیه برتر باشد.
برای اینکه یک بازطراحی موثر باشد، طراحی جدید باید از فهم چیزهایی که در وبسایت فعلی کارا هستند و چیزهایی که کارا نیستند و اینکه نیازهای کاربران از آخرین باطراحی چه تغییراتی کرده است نشات بگیرد.
در بیشتر موارد کافی است که تغییرات کوچکی در رابط کاربری وبسایت ایجاد کنید. گوگل، یاهو و آمازون و بسیاری از دیگر سایتها، چنین استراتژی موفقی را دنبال میکنند: شما به سختی می توانید تغییرات عمده ای در وبسایتهایشان مشاهده کنید، اگرچه آنها بطور مداوم طراحی وبسایتشان را بهتر میکنند
[button-red url=”https://startups.ir/uxmyths10″ target=”_self” position=”left”]شماره قبلی[/button-red] [button-red url=”https://startups.ir/uxmyths12″ target=”_self” position=”right”]شماره بعدی[/button-red]
[…] شماره قبلی شماره بعدی […]
[…] شماره قبلی شماره بعدی […]