استارت‌آپ و کارآفرینی

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره شانزدهم

جستجو مشکلات ناوبری یک وبسایت را رفع خواهد کرد.

در یک وبسایت، کاربران ابتدا به دنبال کلمات کلیدی می‌گردند و بعد از آن زمانی که نمی‌توانند لینک‌های ناوبری مناسبی را بیابند از عملکرد جستجو در وبسایت استفاده می‌کنند.

این در مورد بیشتر وبسایت‌ها صادق است، اگر چه افراد از روی عادت برای یافتن کتاب، DVD ، CD و بازی‌های کامپیوتری جستجو می‌کنند، اما اینها چیزهایی هستند که کاربران عنوان و یا نویسنده‌ یا سازنده‌ی آنها را می‌دانند.

افراد در تشخیص چیزها بهتر از یادآوری آنها از حافظه عمل می‌کنند. این بسیار ساده‌تر و سریع‌تر است که روی یک لینک کلید شود تا اینکه یک عبارت را جستجو کند، به این علت که لازم نیست که عبارت صحیح جستجو برای رسیدن به نتیجه مناسب را بیابید، یا همینطور نگران املای لغات و مترادف‌های آنها باشید.

UX16

[button-red url=”https://startups.ir/uxmyths15″ target=”_self” position=”left”]شماره قبلی[/button-red] [button-red url=”https://startups.ir/uxmyths17″ target=”_self” position=”right”]شماره بعدی[/button-red]

1 نظر
  1. […] شماره قبلی شماره بعدی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.