استارت‌آپ و کارآفرینی

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره هفدهم

صفحه‌ی اول وبسایت، مهمترین صفحه‌ی وبسایت شماست

متخصصان کاربردپذیری، از جمله Jakob Nielsen ، مدت‌هاست که تاکید می‌کنند که صفحه‌ی اصلی، ارزشمندترین دارایی وبسایت شماست.

در نتیجه بسیاری از طراحان و توسعه‌دهندگان وب بیشتر وقت‌شان را روی طراحی صفحه اصلی وبسایت صرف می‌کنند.

این مسئله دیگر مطرح نیست، زیرا که رفتار مرورگری و جستجوی کاربران بطور عمده‌ای در طول زمان تغییر کرده است. آمار وبسایت‌ها بطور متقاعدکننده‌ای نشان می‌دهد که در بیشتر وبسایت‌ها سهم صفحه‌ی اصلی وبسایت از بازدید صفحات توسط کاربران کمتر و کمتر می‌شود.

UX17

[button-red url=”https://startups.ir/uxmyths16″ target=”_self” position=”left”]شماره قبلی[/button-red] [button-red url=”https://startups.ir/uxmyths18″ target=”_self” position=”right”]شماره بعدی[/button-red]

2 نظرات
  1. […] شماره قبلی شماره بعدی […]

  2. […] شماره قبلی شماره بعدی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.