استارت‌آپ و کارآفرینی

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره بیست و یکم

مردم می‌توانند به شما بگویند که چه چیزهایی نیاز دارند

بسیاری از سازمان‌ها هنوز روی نظرسنجی و سوال کردن از کاربران برای تغییراتی در وبسایت یا سرویس تکیه می‌کنند و شکست های پژوهش‌های گذشته را نادیده می‌گیرند.

وقتی از کاربران نظرخواهی می‌کنید، باید توجه داشته باشید که آنها شما را دلگرم می‌کنند، ولی در عین حال پیش‌بینی‌های اشتباهی در مورد رفتار آینده‌شان می‌کنند، بخصوص هنگامی که با یک طراحی جدید و نا آشنا مواجه می شوند.تفاوت بسیاری بین تصور استفاده از چیزی و استفاده واقعی آن وجود دارد. به علاوه اینکه ترجیحات افراد نسبتا ناپایدارند.

این به این معنی نیست که شما به نظرات مشتریان خودتان گوش ندهید، اما مطمئن شوید که می‌دانید چه باید بپرسید و چطور پاسخهای دریافت شده را تفسیر نمایید.

UX21

[button-red url=”https://startups.ir/uxmyths20″ target=”_self” position=”left”]شماره بیستم[/button-red]

2 نظرات
  1. […] شماره نوزدهم[/button-blue] شماره بیست و یکم […]

  2. وحید می گوید

    الن سه ساعته از اول تا آخر دارم سایتتون رو می خونم و چشمام خسته شده ولی خودم اصلا از سایتتون خسته نشدم چون:
    ۱:دقیقا با سرچ گوگل به محتوای مرتبطی لینک شدم
    ۲: ساختار و رنگ بندی سایت تهاجمی نبود
    ۳از اضافات پلید سایتهای دیگه خبری نبود و هیچ پنجره ای هم باز نشد که بگه من آنلاینم بیا کمکت کنم
    ۴مطلب یو آی واقعا برای من به عنوان یه مدیر مارکتینگ که دنبال یک یو آی مناسب برای سایتمون بودم مفید بود
    ۵ چندتا عکس از نویسنده هاتون اون بغل دیدم که کت و شلوار نپوشیده بودن هندس فری!!! هم تو گوششون نبود در حال سخنرانی تو یه کنفرانس خوشم اومد آدم عادی بودن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.