استارت‌آپ و کارآفرینی

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره بیست و دوم

تست‌های کاربردپذیری پر هزینه‌اند

 

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها هنوز بر این عقیده اند که آزمایش کاربردپذیری چیز لوکسی و تجملی است که به یک آزمایشگاه مجهز و هفته ها کار نیاز دارد.

در واقع آزمایش های کاربردپذیری می توانند هم سریع باشند و هم نسبتا ارزان. شما به نمونه اولیه پرهزینه نیاز ندارید: آزمایش هایی که با استفاده از نمونه های اولیه روی کاغذ انجام میگیرند نیز نتایج ارزشمندی به همراه دارند.

همچنین به تعداد زیادی شرکت کننده نیازی ندارید، حتی ۵ کاربر نیز می‌تواند برای آزمایش موارد خاص کافی باشد و بکارگیری نیرو نیز می‌تواند به روش گوریلا-استایل انجام گیرد.

برای بسیاری از پروژه ها شما حتی می توانید آزمایش های از راه دور استفاده نمایید.

UX22

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.