استارتاپس
بخش اخبار استارتاپ‌ها

- بخش اخبار استارتاپ‌ها

بخش اخبار استارتاپ‌ها راه‌اندازی شده است. در حال حاضر تمرکز این بخش، پوشش اخبار استارتاپ‌های خارجی است. در ادامه با برنامه ما برای این بخش آشنا شوید.

چندین دهه است که استارتاپ‌ها دنیا را تسخیر کرده‌اند. استارتاپ‌های کوچکی که پس از چند سال به ارزش چندین میلیارد دلار می‌رسند کم نیستند. خبر سرمایه‌گذاری‌ها، خرید و ادغام، و البته ورشکستگی برخی دیگر از استارتاپ‌ها هر روزه در شبکه‌های خبری تخصصی کارآفرینان و یا خبرگزاری‌های عمومی تحت پوشش قرار می‌گیرد.

در حال حاضر تمرکز اخبار استارتاپ‌ها در استارتاپس بر روی اخبار استارتاپ‌های خارجی است. هدف اصلی از این امر، در وهله نخست آشناسازی مخاطب با روندها و اتفاقات دنیای استارتاپ‌هاست، اینکه بدانیم در دنیا سرمایه‌گذاری‌ها به چه سمتی حرکت می‌کند و یا استارتاپ‌ها در چه حوزه‌هایی به درآمد یا ارزش کلان می‌رسند به کارآفرینان بالفعل و بالقوه کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای ایده‌ها و یا استارتاپ‌های خود بگیرند.

خبر سرمایه‌گذاری‌ها و یا ادغام و خرید استارتاپ‌های کوچک و متوسط شاید برای برخی از مخاطبان کسل‌کننده باشد، ولی می‌تواند جرقه یک ایده برای راه‌اندازی استارتاپ در زمینه مورد نظر را برای شما ایجاد کند. همچنین به ما یادآوری می‌کند که یک استارتاپ کوچک موفق، بهتر از صدها استارتاپ بزرگ شکست‌خورده است. چه بسا همین استارتاپ‌های کوچک یونیکورن‌های فردا باشند.

اگر شما استارتاپی دارید و می‌خواهید اخبار آن را پوشش دهیم، با ایمیل hi@startups.ir تماس بگیرید تا در صورت اینکه در چارچوب مورد نظر برای انتشار اخبار در استارتاپس بگنجد، آن را منتشر کنیم.

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp