استارتاپس
سلام دنیا

- سلام دنیا

به رسم دنیای توسعه‌دهندگان؛ سلام دنیا! استارتاپس پس از مدت‌ها تلاش افراد مختلف تیم، پا به دنیا گذاشت.

در مورد استارتاپ‌ها و دنیای کارآفرینی بسیار نوشته‌اند، اما بواسطه اهمیت و حتی پیچیدگی برخی از جنبه‌های مفهومی کسب و کارهای نوپا، جای خالی ما احساس می‌شد؛ جایی برای واکاوی دنیای استارتاپ‌ها و بررسی آن‌ها از زوایای مختلف. استارتاپس پس از مدت‌ها برنامه‌ریزی و تلاش گروهی افراد فنی و غیرفنی لانچ شد.

در حال حاضر، ما در استارتاپس بر روی تعاریف اولیه و اصلی استارپ‌ها و دنیای کارآفرینی تمرکز می‌کنیم. تلاش داریم تا در یک حرکت مستمر، مخاطب آشنا با زبان فارسی را با مفهوم استارتاپ بیشتر آشنا کنیم. در آینده و با افزوده شدن بخش‌های جدید و یا برنامه‌ریزی برای اهداف جدید، در همین بخش بلاگ استارتاپس شما را مطلع خواهیم نمود.

استارتاپس یک پلتفرم یک‌طرفه برای بیان نظرات ما نیست. شما می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها، نظرات خود در مورد مسائل مطرح‌شده را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

استارتاپس توسط اشخاص حقیقی و با سرمایه شخصی توسعه یافته و نگهداری می‌شود و در حال حاضر ارتباطی با شرکت‌ها و یا سازمان‌های دولتی و خصوصی ندارد.

در صورتی که پیشنهاد و یا انتقادی دارید، و یا در حوزه استارتاپ و کارآفرینی صاحب تجربه هستید و علاقه‌مندید با ما همکاری کنید، با ایمیل hi@startups.ir با ما تماس بگیرید.

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp