استارتاپس
Reddit

- Reddit یک شرکت فعال در زمینه پردازش زبان طبیعی را خریداری کرد

Reddit با خرید MeaningCloud که یک شرکت پردازش زبان طبیعی (NLP) است، نخستین دفترش را در اسپانیا افتتاح کرد.

در راستای خرید اخیر Reddit از پلتفرم ماشین لرنینگ Spell و تلاش‌هایی که در جهت بهینه‌سازی ارزش محتوای Reddit برای کاربرانش انجام شده است، این شرکت به تازگی MeaningCloud را هم به زیرمجموعه‌های خود اضافه کرده است. MeaningCloud یک شرکت پردازش زبان طبیعی (NLP) است که به طور تخصصی مفاهیم را از محتواهای بدون ساختار استخراج میکند. این فناوری، کارایی ماشین لرنینگ ردیت و درک داده‌های ساختارنیافته را تقویت کرده و در نهایت مرتبط‌ترین اطلاعات را برای کاربران ردیت فراهم می‌کند.

شرکت ردیت اخیرا اعلام کرده که عده زیادی از مردم با قصد قبلی وارد این وبسایت میشوند و معتقد است این نگرش برای بسیاری از پروژه‌ها قابل تعمیم است. این شرکت با استفاده از ماشین لرنینگ (ML) می‌تواند الگوریتم‌های خود را به گونه‌ای تکامل دهد که نه تنها برای جذب و جلب توجه کاربر، بلکه برای ارزش‌گذاری هم بهینه عمل ‌کنند؛ منظور از ارزش‌گذاری، جایگاهی است که محتوای ردیت چه در زندگی واقعی و چه در پلتفرم وبسایت برای کاربران قائل می‌شود.

جک هانلون، معاون داده شرکت ردیت می‌گوید: «با پیوستن MeaningCloud به ردیت، ما می‌توانیم محتوایی ساده‌تر، غنی‌تر و مرتبط‌تر را به کاربران خود ارائه دهیم و از این بابت بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم. این خرید علاوه بر اینکه نخستین دفتر ما را در اسپانیا راه‌اندازی می‌کند، تلاش شرکت را برای رشد جوامع محلی و ارائه محتوای مطلوب و مرتبط نشان می‌دهد.»

منابع و مطالعه بیشتر: redditinc

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp