استارتاپس
Vibrant

- Vibrant، ارائه‌دهنده دستگاه پوز موبایلی، ۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری جذب کرد

استارتاپ دانمارکی Vibrant در زمینه تسهیل دریافت وجه از طریق دستگاه موبایل اندرویدی از طریق کارت‌های بدون تماس، ۵ میلیون یورو سرمایه راند بذری دریافت نموده است.

دستگاه‌های پوز در اکثر کشورها یک ابزار گران‌قیمت محسوب می‌گردد که تهیه آن نیز در بسیاری از مواقع با صرف زمان بسیار امکان‌پذیر است. همچنین بایستی هزینه‌های نگهداری و استهلاک این دستگاه‌ها را نیز در گرفت. طبق گزارش ویزا، نزدیک به نیمی از کسب و کارهای کوچک و متوسط اروپا از پرداخت‌های کارتی پشتیبانی نمی‌کنند.

 از طرف دیگر پس از پاندمی کرونا، کسب و کارها به سمت حذف پول خرد و اسکناس پیش رفته‌اند و از طرف دیگر نیز مردم به پرداخت الکترونیکی عادت کرده‌اند.

در این میان استارتاپ Vibrant با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی خود توانسته است راهکار پرداخت مشابه دستگاه‌های پوز گران‌قیمت ارائه دهد. ناگفته نماند که این اپلیکیشن از دستگاه‌های اندرویدی دارای NFC پشتیبانی می‌نماید که البته در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده یا رده‌بالا وجود دارد. کسب و کارها با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود، می‌توانند از طریق کارت‌های بدون تماس مشتریان خود پول دریافت نمایند.

این شرکت از سیستم‌های پرداخت ویزا، مسترکارت، گوگل پی و اپل پی پشتیبانی می‌نماید.

منابع و مطالعه بیشتر: linkedin

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp