استارتاپس
Visma

- Visma یک شرکت حوزه نرم‌افزارهای فروش را خریداری کرد

Visma، تامین‌کننده نرم‌افزارهای مرتبط با کسب و کار در اروپا، با خرید Teamleader بازار خود را در اتحادیه همکاری بنلوکس، شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ، گسترش می‌دهد.

Visma اخیرا تیم‌لیدر (Teamleader) را که یک نرم‌افزار بین‌المللی مدیریت کسب‌وکار است، خریداری کرده است. این نرم‌افزار، که بیشتر توسط شرکت‌های کوچک و متوسط استفاده می‌شود، در بلژیک تاسیس شده و در حال حاضر در هلند، آلمان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز فعالیت می‌کند. Teamleader با پیوستن به جمع خانواده visma می‌تواند از شبکه‌های بین‌المللی و تخصص و تجربه‌ی آن برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود استفاده کند.

Teamleader در جولای 2012 و برای کمک به کسب‌وکار کارآفرینان ایجاد شد. Jeroen De Wit، بنیان‌گذار این شرکت، طبق تجربه پیشبینی می‌کرد که چنین ابزار کاربرپسندی با قابلیت مدیریت ارتباط با مشتریان، قیمت‌ها، صورت‌حساب‌ها و مدیریت پروژه، مورد استقبال کسب‌وکارها قرار خواهد گرفت. همانطور که موسس آن پیشبینی می‌کرد، تقاضای زیادی برای خدمات این شرکت وجود داشت به گونه‌ای که طی ده سال، با بیش از 13 هزار سازمان مختلف همکاری کرده و تراکنش‌های انجام شده از طریق آن به بیش از 10 میلیارد یورو می‌رسد. Teamleader برای ادامه‌ی خدمات‌رسانی به تقاضاهای فزاینده برای این نرم‌افزار و سرعت بخشیدن به نوآوری‌های خود، به visma پیوسته است.

Jeroen De Wit بیان‌گذار و مدیرعامل Teamleader می‌گوید: “ما با پیوستن به visma به یک تیم برنده تبدیل شده‌ایم زیرا علاوه بر حفظ استقلال کسب‌وکارمان، می‌توانیم در زمینه‌هایی مانند فناوری، امنیت، فعالیت‌های تجاری و کسب‌وکار هم از visma کمک بگیریم. علاوه براین، شرکت‌های زیادی با  visma همکاری می‌کنند که می‌توانند به گروه‎های هدف ما خدمات ارائه دهند، به این ترتیب می‌توانیم از فرصت‌هایی که در این بازار مشترک وجود دارد، استفاده کنیم.

John Reynders مدیر اتحادیه بنلوکس می‌گوید: “شیوه‌ کمک تیم‌لیدر به رشد شرکت‌ها برای من بسیار جذاب است. من در یک خانواده‌ی کارآفرین متولد شده‌ام و بهتر از هر کسی می‌دانم که نیرومحرکه‌ی اصلی راه‌اندازی و اداره‌ی یک کسب‌وکار، شور و اشتیاق است؛ البته جنبه‌های تجاری کارآفرینی هم اهمیت زیادی دارد. Teamleader درک زیادی از سازمان‌های خدماتی دارد. این سازمان کاربرپسندترین نرم‌افزار موجود را برای کسب‌وکارها ارائه داده و به سرعت در حال رشد است تا به  visma بپیوندد. ما با هم می‌توانیم به خدمات دهندگان کمک کنیم تا با ساده‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار، بر روی کارشان متمرکز شوند.”

اولین سرمایه‌گذار Teamleader شرکت Fortino Capital بود. در سال 2018 هم دو شرکت PVM و Keen Venture Partners برای رشد بیشتر Teamleader از آن حمایت کردند. این سرمایه‌گذاران موافق الحاق Teamleader به visma بوده‌اند. از این پس نیز، Teamleader فعالیت‌های آینده خود را کماکان تحت نام تجاری خودش و به عنوان عضوی از گروه visma انجام خواهد داد و قراردادهای پیشین این شرکت با مشتریان هم تغییر نخواهند کرد.

منابع و مطالعه بیشتر: newsroom

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp