استارتاپس

جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها

همه استارتاپ‌ها طی مسیر رقابتی و پر چالش کارآفرینی به جذب سرمایه در قالب‌های مختلف نیاز دارند. بطوری که وضعیت جذب سرمایه به نوعی نمایش‌گر میزان رشد استارتاپ می‌شود. جذب سرمایه در کنار فراهم‌نمودن منابع مالی برای کارآفرینان در مسیر توسعه محصول و بازار خود، امکان استفاده از سایر منابع سرمایه‌گذاران نظیر تجربه، شبکه ارتباطی و مشتریان بالقوه را فراهم می‌سازد.

تیم استارتاپس این آمادگی را دارد تا در شکل سرمایه‌گذار فرشته، و همچنین در همکاری با شرکای تجاری خود در قالب شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر دارای مجوز نسبت به سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها با ویژگی‌های مورد نظر خود اقدام نماید. در حال حاضر حوزه‌های مطلوب استارتاپس جهت سرمایه‌گذاری بصورت زیر است.

  • فین‌تک
  • اینشورتک
  • لندتک
  • گردشگری

چرا از استارتاپس را برای جذب سرمایه در استارتاپ خود استفاده نمایم؟

تجربه مشترک: تیم استارتاپس همچون شما مسیر کارآفرینی را طی نموده‌اند و بارها برای جذب سرمایه اقدام نموده‌اند.

دسترسی به طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران: با معرفی استارتاپ خود به استارتاپس، به شبکه شرکای تجاری استارتاپس معرفی خواهید گردید.

استفاده از سایر خدمات استارتاپس: در صورت استفاده از سرویس جذب سرمایه استارتاپس می‌توانید از خدمات دیگر استارتاپس بصورت پکیج استفاده نمایید.

سوالات متداول در خصوص سرویس جذب سرمایه استارتاپ‌ها

هزینه استفاده از سرویس جذب سرمایه استارتاپ چقدر است؟

استفاده از استارتاپس جهت جذب سرمایه برای بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها هزینه‌ای ندارد.

آیا این سرویس با سرویس پروفایل استارتاپ‌ها در استارتاپس یکی است؟

خیر. پروفایل استارتاپ‌ها جهت معرفی عمومی استارتاپ‌ها به مخاطبان است، در حالی که اطلاعات ارسالی شما در سرویس جذب سرمایه استارتاپ در شبکه شرکای تجاری استارتاپس منتشر می‌گردد.

از این سرویس چگونه می‌توانم استفاده کنم؟

اطلاعات اولیه استارتاپ خود را به همراه پیچ‌دک (در صورت وجود) به ایمیل hi@startups.ir ارسال نمایید. لطفا پیش از ارسال ایمیل شرایط استفاده از خدمات را مطالعه نمایید. همچنین، از ارسال هرگونه اطلاعات محرمانه استارتاپ خود خودداری نمایید.

به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه می‌تواند به شبکه شرکای تجاری استارتاپس بپیوندم؟

شما می‌توانید از طریق ایمیل رسمی شرکت خود با ایمیل  hi@startups.ir مکاتبه نمایید.

به عنوان سرمایه‌گذار  فرشته چگونه می‌تواند به شبکه شرکای تجاری استارتاپس بپیوندم؟

در صورتی که تجربه سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها را دارید، رزومه سرمایه‌گذاری خود را به ایمیل  hi@startups.ir ارسال نمایید.

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp