استارتاپس

طراحی محصول و مدیریت محصول برای استارتاپ‌ها

بقا و رشد در دنیای پر رقابت استارتاپ‌ها نیازمند آنست که محصول شما علاوه بر داشتن حداقل‌های لازم استانداردها و روال‌های دنیای نرم‌افزاری، دارای ابتکارات و نقاط قوتی باشد که بهتر از رقبا مشکلات کاربران هدف را حل نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده سازند. طراحی محصول و مدیریت محصول دو سرویس تخصصی هستند که همه استارتاپ‌ها جهت رسیدن به اهداف خود بایستی بکار بگیرند. ناگفته پیداست که با صرف هزینه روی محصول اشتباه، بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها به سرانجام نرسیده‌اند.

ما در استارتاپس با تکیه بر تجربه خود در حوزه‌های متنوع نرم‌افزاری و در مقیاس‌های مختلف سرویس طراحی محصول و مدیریت محصول را به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا عرضه می‌کنیم. با استفاده از خدمات ما در این زمینه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و ریسک‌های ناشی از توسعه محصول بر اساس طراحی اشتباه و مدیریت محصول ناکارآمد را مدیریت کنید.

چرا از استارتاپس را برای طراحی محصول و مدیریت محصول استفاده نمایم؟

تیم مجرب: مدیران و همکاران استارتاپس تجربه طراحی، توسعه و مدیریت محصولات نرم‌افزاری مبتنی بر وب و موبایل در حوزه‌های مختلف را دارند.

استاندارد کاری: طراحی و مدیریت اصولی محصول با رعایت الزامات حرفه‌ای و در چارچوب ضوابط کاری استارتاپس صورت می‌پذیرد.

تعامل موثر: ما در یک ارتباط دوطرفه سازنده و مفید با استارتاپ شما آشنا شده و سرویس مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

سرعت در انجام کار: استارتاپس بر اساس مقیاس پروژه تعداد کارشناسان مناسبی را بکار می‌گیرد تا سرویس با خروجی مناسبی به دست شما برسد.

منطبق بر نیاز شما: شما از سرویس‌های استارتاپس می‌توانید در مقیاس و حسب نیازتان استفاده نمایید.

رعایت محرمانگی: استارتاپس اطلاعات محرمانه کسب و کار شما را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارد.

سرویس‌های استارتاپس در زمینه طراحی محصول و مدیریت محصول

مدیریت محصول: استارتاپس تمامی امور مرتبط با مدیریت محصول شما را بر اساس متدها، الزامات و استانداردهای لازم انجام می‌دهد.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاری محصول: استارتاپس طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری محصول شما را، چه اینکه در حد ایده باشد و یا در حال توسعه محصول باشید، به عهده گرفته و خروجی لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اعتبارسنجی ایده: اگر در فکر راه‌اندازی یک کسب و کار جدید هستید، از استارتاپس برای اعتبارسنجی ایده خود کمک بگیرید تا تصمیمات آتی در خصوص سرمایه‌گذاری مالی و زمانی را با ذهنی روشن‌تر انجام دهید.

سفارش سرویس

جهت سفارش سرویس با ایمیل hi@startups.ir مکاتبه نمایید.

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp