استارتاپس
جذب سرمایه sumup فینتک

- جذب 1.5 میلیارد یورو سرمایه توسط شرکت SumUp فعال در حوزه فین‌تک

جذب سرمایه SumUp، به عنوان یک کسب‌وکار حوزه فین‌تک، این روزها سر و صدای زیادی برپا کرده است. این جذب سرمایه به مبلغ یک و نیم میلیارد یورو شامل سرمایه‌گذاری و خط اعتباری توسط مجموعه‌ای از شرکت‌ها به رهبری گلدمن ساکس انجام شده است. سرمایه جذب شده در این دور با هدف پرداخت بدهی‌های موجود SumUp و همچنین استفاده از فرصت‌های موجود برای رشد در بازارهای جهانی و رشد ارگانیک و غیرارگانیک در آینده صرف خواهد شد.

در اعلام این خبر هرمیون مک کیف مدیر مالی SumUp گفت:

ما همیشه از حمایت محکم و پایدار جامعه سرمایه‌گذاران برخوردار بوده‌ایم. همین حمایت مستمر است که به ما امکان رشد پایدار را در بیش از 10 سال گذشته داده است؛ و امروز می‌توانیم به میلیون‌ها فروشنده  در هر اندازه‌ای در سطح جهان خدمت کنیم.

امروزه با گسترش بیشتر شرکت و گسترش خدمات و محصولات آن، نیازهای ما در بازارهای سرمایه نیز تکامل یافته است. سرمایه‌گذاران SumUp ماموریت ما را در ایجاد جهانی بهتر درک کرده و از آن حمایت می‌کنند. جهانی که در آن همه بتوانند یک کسب‌وکار پر رونق را از طریق روش‌های موفقیت‌آمیز ما برای دست‌یابی، حفظ و متعادل کردن سود و رشد خود ایجاد کنند. این تامین مالی جدید از ما در رسیدن به این هدف حمایت خواهد کرد.

SumUp یک شرکت فناوری مالی جهانی است که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. این شرکت بیش از ۴ میلیون فروشنده و کسب‌وکار کوچک را در بیش از ۳۶ بازار جهانی پشتیبانی می‌کند. در واقع شرکت‌های پشتیبانی شده توسط SumUp ده برابر کوچک‌تر از شرکت‌های پشتیبانی شده توسط رقبای آنها است. SumUp توانسته ابزارهای کسب‌وکار را به‌طور خاص برای میکرو و نانو بیزنس‌ها ایجاد کند. محصولات و خدمات SumUp از جمله کارت‌خوان‌ها، دستگاه‌های POS، حساب‌های تجاری و همچنین پرداخت با استفاده از سوپراپلیکیشن SumUp با در نظر گرفتن مزایایی همچون استفاده آسان و بی‌دردسر، قیمت‌گذاری شفاف و پشتیبانی از چند زبان مختلف، کار را برای این کسب‌وکارها ساده‌تر کرده است.

منبع تصویر:SumUp

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp