استارتاپس

طراحی و تدوین بیزینس‌پلن و پیچ‌دک برای استارتاپ‌ها

راه‌اندازی یک استارتاپ برای هم‌بنیان‌گذاران آن سفری هیجان‌انگیزی است؛ از خلق ایده، اعتبارسنجی ایده، کار روی محصول اولیه، دریافت بازخورد و  چرخه توسعه دائمی محصول. یک وجه داستان کارآفرینی که بنیان‌گذاران باتجربه با دشواری آن آشنایی بیشتری دارند، مرحله جذب سرمایه است. جایی که شما بایستی استارتاپ و ایده‌های خود را در قالب طرح کسب و کار و پیچ‌دک ترجمه نمایید و به انواع سرمایه‌گذاران مختلف ارائه کنید. تهیه این مستندات معمولا با طبع کارآفرینی هم‌خوانی ندارد و برای همین برای بسیاری از بنیان‌گذاران خسته‌کننده خواهد بود. ما در استارتاپس به شما کمک می‌کنیم تا این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید و مستندات اولیه برای ارائه به سرمایه‌گذار را آماده کنید.

استارتاپس خدمات تدوین طرح کسب و کار و پیچ‌دک به زبان فارسی و انگلیسی را به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا ارائه می‌نماید. این دو مستند، بخصوص پیچ‌دک، لازمه ثبت‌نام در بسیاری از مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است. تیم استارتاپس با دریافت اطلاعات استارتاپ شما، مستندات موجود، و برنامه‌های آتی شما جهت جذب سرمایه و بازار هدف، نسبت به تدوین و طراحی مستندات مورد نیاز شما اقدام می‌نماید.

چرا استارتاپس را برای تهیه بیزینس‌پلن و پیچ‌دک انتخاب نمایم؟

تخصص عمیق در حوزه کارآفرینی: استارتاپس متشکل از کارآفرینان و فعالان حوزه استارتاپی ایران است که چالش‌ها و فرصت‌های مسیر استارتاپی را به خوبی می‌شناسند.

تخصص در حوزه نگارش بیزینس‌پلن و پیچ‌دک: استارتاپس افراد متخصص توسعه کسب و کار که تجربه منعکس‌نمودن دیدگاه بنیان‌گذاران در قالب گیرا برای جذب سرمایه را دارند بکار گرفته است.

رویکرد داده-محور: سرمایه‌گذاران به بخش مالی بیزینس‌پلن و پیچ‌دک اهمیت زیادی می‌دهند. استارتاپس به شما کمک می‌کند تا پیش‌بینی‌های صحیح، واقع‌بینانه و جذاب که معرف برتری شما در زمینه ماندگاری و رقابت در فضای کسب و کارتان است ارائه دهید.

سرویس‌ها

نگارش طرح کسب و کار: استارتاپس بر اساس داده‌ها، اطلاعات، مصاحبه، مستندات موجود و برنامه شما برای استارتاپ‌تان، طرح کسب و کار به زبان‌های فارسی و  یا انگلیسی تهیه می‌کند.

طراحی پیچ‌دک: استارتاپس ضمن طراحی پیچ‌دک به فارسی و یا انگلیسی برای استارتاپ شما، جلسات تمرینی ارائه برگزار می‌نماید.

بررسی و بازخورد بیزینس‌پلن و پیچ‌دک: استارتاپس با بررسی بیزینس‌پلن و پیچ‌دک شما، بازخورد ارائه می‌نماید و در صورت نیاز، نسبت به اصلاح این مستندات اقدام می‌کند.

سفارش سرویس

جهت سفارش سرویس با ایمیل hi@startups.ir مکاتبه نمایید.

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp