استارتاپس
خرید استارتاپ nft توسط یونی سوآپ

- یونی‌سوآپ یک گردآوری‌کننده بازارچه‌های NFT را خریداری کرد

چند هفته گذشته روزهایی سیاهی برای دوستداران NFT و دنبال‌کنندگان ارزهای دیجیتال بود، ولی برای استارتاپ‌ها و مدیرانی که به آینده ارزهای دیجیتال امیدوارند، این زمان فرصتی برای در پیش گرفتن استراتژی ریسک مجدد بوده است.

در همین راستا، یونی‌سوآپ (Uniswap) این هفته اعلام کرد که خرید جدیدی انجام داده و یک شرکت گردآوری کننده بازارچه‌های NFT به نام Genie را با مبلغی که مقدار آن اعلام نشده است، خریده است.

استارتاپ یونی‌سوآپ از کمک مالی موسساتی مثل Andreessen Horowitz و Paradigm برای ایجاد یونی‌سوآپ استفاده کرده بود که روش غیرمتمرکز برای مبادله انواع گسترده‌ای از توکن‌هاست. خرید جدید شرکت یونی سواپ، توکن‌های غیرقابل تعویض را هم وارد بازار معاملات می‌کند. زیرا Genie به کاربران NFT اجازه دسترسی به بازار را می‌دهد، در نتیجه، کاربران می توانند NFT ها را ببینند و در پلتفرم معامله کنند. تیم یونی‌سوآپ می‌گوید از این محصول برای ایجاد بخش یونی‌سوآپ NFT، که در پاییز راه اندازی خواهد شد، در پلتفرم خود استفاده خواهد کرد.

ادغام NFTها در محصولات یونی‌سوآپ با برنامه تحت وب Uniswap آغاز می‌شود، و به زودی می‌توان NFTها را در تمام بازارهای اصلی خریداری کرد و بفروش رساند. همچنین NFT ها در APIها و ابزارک‌های توسعه دهنده ادغام شده و Uniswap را به پلتفرم جامعی برای کاربران و سازندگان NFT در web3 تبدیل خواهند کرد.

ریسک کردن یونی‌سوآپ بر تجمیع NFT در واقع شرط‌بندی تدریجی بر روی بازارهای مختلف NFT است. زیرا در حال حاضر بیشتر حجم معاملات NFT در OpenSea انجام شده و نشا‌نه‌هایی از کاهش سهم بازار برخی از رقبا مانند LooksRare و Magic Eden دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که کوین‌بیس در عرضه اولیه بازار NFT خود ناموفق بوده است و این نشان می‎دهد که OpenSea ممکن است رهبر آینده بازار برای جانشینی کوین‌بیس باشد. وقت خرید زمانی است که آینده حجم معاملات NFT زیر سوال رفته است زیرا بازار گسترده‌تر کریپتو هم سقوط کرده است. طبق آمار، در حالی که حجم کل تراکنش‌ها در ماه گذشته فقط اندکی کاهش یافته است، حجم خریدهای NFT کاهش ۶۶ درصدی داشته است.

یونی سوآپ به عنوان بزرگترین پروتکل صرافی غیرمتمرکز جهان، مکانی ساده و امن برای دسترسی به مزایای ارزهای دیجیتال است و نقدینگی بیش‌تری نسبت به صرافی‌های متمرکز ارائه می‌دهد. خرید Genie توسط Uniswap Labs هیچ تاثیری بر پروتکل یونی‌سوآپ، مدیریت یونی‌سوآپ یا توکن UNI ندارد. تا زمانی که یونی‌سوآپ NFT جدید در دسترس نباشد، کاربران Genie میتوانند کماکان از خدمات وب سایت Genie استفاده کنند.

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp