استارتاپس
Andreessen Horowitz

- سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون یورویی Andreessen Horowitz در Stoïk

شرکت Andreessen Horowitz در یکی از آخرین سرمایه‌گذاری‌های خود، در Stoïk، فعال در حوزه امنیت سایبری و بیمه، سرمایه‌گذاری کرده است.

شرکت Stoïk، شرکت فرانسوی فعال در بیمه در حوزه امنیت سایبری در سال ۲۰۲۱ بنیان‌گذاری شده است و در این یک سال توانسته است مجموعا حدود ۱۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری جذب نماید. آخر راند سرمایه‌گذاری از سری A، از سوی شرکت مدیریت سرمایه Andreessen Horowitz به مبلغ ۱۱ میلیون یورو صورت گرفته است. این سرمایه‌گذاری صرف توسعه تیم فنی و تجاری این شرکت خواهد شد.

Stoïk توانسته است با ترکیب هوشمندانه دو صنعت بیمه و امنیت سایبری، خدمات قابل توجهی را به شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه دهد. این شرکت چندین سرویس به مشتریان خود ارائه می‌نماید. Stoïk نمایندگی چندین بیمه را داراست و بصورت کاملا دیجیتال و در کمترین زمان امکان محاسبه هزینه بیمه و خرید بیمه‌نامه را به مشتریان می‌دهد. همچنین نرم‌افزار امنیت سایبری این شرکت، با اسکن زیرساخت فناوری اطلاعات مشتریان، آنها را نسبت به مخاطرات امنیتی و حملات فیشینگ آگاه می‌سازد.

از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان، کمک فنی و حقوقی، مشاوره مدیریت ارتباطات بحران اشاره نمود.

منابع و مطالعه بیشتر: stoik

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp