استارتاپس
پلتفرم بانکداری باز GoCardless

- GoCardless یک پلتفرم بانکداری باز را تصاحب می‌کند

GoCardless معتقد است دسترسی به داده‌های بانکداری باز باید رایگان باشد و می‌توان این اطلاعات را به مشتریان ارائه داد.

نوردیگن (Nordigen) یک پلتفرم فریمیوم بانکداری باز است که دسترسی رایگان به داده‌های بانکداری باز را فراهم می‌کند. این پلتفرم، یک ارائه‌دهنده‌ی مجاز خدمات اطلاعات حساب (AISP) است که تحت مقررات کمیسیون بازار سرمایه و کمیسیون مالی کشور لتونی  فعالیت میکند. API رایگان نوردیگن به بیش از 2 هزار و 300 بانک در اروپا متصل شده و به شرکت‌های فناوری مالی (فین‌تک) و توسعه‌دهندگان در 31 کشور اروپایی، از جمله بریتانیا، خدمات ارائه می‌دهد.

بانکداری باز یک تغییر اساسی در تکنولوژی بانکداری است که بازاری به ارزش بیش از 400 میلیارد دلار را ایجاد می‌کند. فناوری نوردیگن سرعت بانکداری باز را افزایش می‌دهد و به GoCardless کمک می‌کند تا پرداخت‌ها و داده‌ها را به بهترین شکل به کسب‌وکارها ارائه دهد.

از دیگر مزایای خرید این API می‌توان به بهبود پرداخت فوری بانکی، اختیارات بانکی تایید شده و عرضه سریع‌تر این خدمات در بازارهای بیشتر را نام برد. علاوه براین می‌توان محصولات و ویژگی‌های جدید را توسعه داد و مشتریان نیز می‌توانند از دسترسی رایگان به خدمات اطلاعات حساب (AIS) و دسترسی پریمیم به خدمات پیشرفته داده با پرداخت هزینه استفاده کنند.

چشم انداز GoCardless این است که به یک شبکه پرداخت بانکی جهانی تبدیل شود. این شرکت معتقد است بانکداری باز نقش مهمی در ایجاد زیرساختهای توانمندساز بازی میکند؛ به همین دلیل، GoCardless طی 18 ماه اخیر خدمات خود را در این زمینه سرعت بخشیده‌است. هدف از این کار، کمک به بازرگانان به منظور بهینه‌سازی استراتژی نحوه پرداختشان بوده است.

GoCardless می‌گوید: «ما معتقدیم داده‌های ساده بانکداری باز بهتر است رایگان باشند تا خدمات مالی بهتری ارائه دهند. نوردیگن با رویکرد فریمیوم پیشگام در این عرصه است که دسترسی رایگان را با محصولات ارزش افزوده ترکیب می‌کند تا به کاربر کمک کند بینش عمیقی از داده‌های مورد استفاده‌ی خود بدست آورد. ما مشتاقیم که با خرید این پلتفرم به تمام کسانی که از داده‌های باز بانکی برای حل مشکلات استفاده میکنند، کمک کنیم.»

به اشتراک گذاری در

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp