در این مقاله به موضوع دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپها پرداخته و درباره ضرورت، روش تعریف استراتژی و کانالهای بازاریابی آنلاین مناسب آن صحبت کردهایم.
سالهای زیادی است که کسبوکارها به اهمیت داده (Data) پی بردهاند. در واقع امروزه کمتر صاحب کسبوکاری است که درکی از اهمیت دادهها نداشته باشد. با این وجود،...
تناسب محصول با بازار (Product-Market Fit) از مهمترین عناصر برای افزایش شانس موفقیت استارتاپ است. در این نوشته به بررسی این مفهوم و روش بررسی و ایجاد آن...
دریافت بازخورد از کاربران اولین قدم در بهبود محصولات ارائه شده به آنهاست. در این نوشته به بررسی اهمیت و معرفی روشها و ابزارهای دریافت بازخورد پرداختهایم.
در این مقاله به موضوع دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپها پرداخته و درباره ضرورت، روش تعریف استراتژی و کانالهای بازاریابی آنلاین مناسب آن صحبت کردهایم.
سالهای زیادی است که کسبوکارها به اهمیت داده (Data) پی بردهاند. در واقع امروزه کمتر صاحب کسبوکاری است که درکی از اهمیت دادهها نداشته باشد. با این وجود،...
تناسب محصول با بازار (Product-Market Fit) از مهمترین عناصر برای افزایش شانس موفقیت استارتاپ است. در این نوشته به بررسی این مفهوم و روش بررسی و ایجاد آن...
دریافت بازخورد از کاربران اولین قدم در بهبود محصولات ارائه شده به آنهاست. در این نوشته به بررسی اهمیت و معرفی روشها و ابزارهای دریافت بازخورد پرداختهایم.